torsdag 6. mars 2014

DIY helg med spa ?



DIY helg med supre instruktører og gjester

Når man er kreativ har man 2 utfordringer – tid til alt du vil lage og velge hva skal bli neste prosjekt ? Kjenner du deg igjen ? Vi i Dottie Dee har både for kort tid, lite plass og i overflod av ideer. Dette gjør vi nå noe med ! Verksted med god plass, kurs og inspirasjons helger er under konstruksjon :)  Dette må vi dele med dere !
DIY kurs maling Dottie Dee

DIY kurser og workshops

Vi jobber nå med en DIY week end der vi inviterer til en hel helg medworkshops. Akkurat nå holder jeg selv på med kurs hos Fru Pigalopps Verksted – der jeg frisker opp gamle malekunster og lærer de flotteste teknikker for å pusse opp møbler og annet interiør. Teknikkene kan brukes til vintage stil, shabby chic, retro, landstil – ja hva du enn måtte ønske. Hos meg personlig står farger høyt i kurs !
Hekle , strikkedilla ?
DIY week -end blir mangfoldig med kurs både i strikking , hekling , maleteknikkerosv. Da kan du velge akurat de DU liker :) Det skal være tid og plass til både hygge, sosialt og MASSE inspirasjon og jeg ønsker og avikle dette i lekre omgivelser der vi går til dekket bord og gjerne får litt spa på kjøpet ?
Diy milk paint Dottie Dee
Maling får du HER , og info om Milk paint kjemikaliefri maling ser du HER
Her har jeg brukt et gammelt sette bord – malt med milk paint, pusset ned til «shabby chic» stil, dekorert og avsluttet med voks :) GØY !
Kunne du tenke deg en slik helg på høsten ? Blir superglad for kommentarer , innspill og ønsker ! DEL gjerne med kreative venner :)
Klem Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar